- Úvod
- Obchodní podmínky
- REKLAMAČNÍ ŘÁD
Reklamační řád internetového obchodu
" Wins.cz"
Linda Dedeciusová
Jaselská 394
742 42 Šenov u Nového Jičína
IČ 02324750
pro prodej zboží prostřednictvím on-li obchodu umístěného na internetové adrese
Vymezení pojmů
Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník a z.č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů ( dále jen " Zákon ") a vztahuje se na spotřební Zboží ( dále jen " Zboží "), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva Kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen " Reklamace ").
Spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.
Prodávající je fyzická osoba Linda Dedeciusová, se sídlem Jaselská 394, 742 02 Šenov u Nového Jičína IČ 02324750. Linda Dedeciusová je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává Kupujícímu výrobky.
Zákazníkem našeho internetového obchodu je buď Kupující spotřbitel anebo Kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.
Reklamace
- Reklamaci můžete osobně předat v sídle společnosti
- Reklamaci můžete zaslat přepravní společností
Adresa: WINS, Jaselská 394, 742 42 Šenov u Nového Jičína
Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží a reklamační list.
Vyřízení reklamace
V případě, že Kupující využije svého práva vyžadovat odstranění vad zboží opravou, provede se tato oprava u Prodávajícího.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.
Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že Prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (část zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.
Za situace, kdy je potřeba Zboží zaslat Prodávajícímu, si Kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy a to včetně veškerého příslušenství a označí zásilku příslušnými symboly.
Prodávající po řádném vyřízení Reklamace vyzve Kupujícího k přebzetí zboží, respektive zašle zboží na adresu udanou kupujícím.
Nárok na uplatnění záruky zaniká při používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry nebo při nesprávném čištění - PRANÍ V PRAČCE!!!
V případě odsoupení od kupní smlouvy či poskytnutí slevy z kupní ceny je příslušná platba vrácena Kupujícímu převodem na bakovní účet nebo předána v hotovosti v sídle společnosti.
Závěrečná ustanovaní
Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 1.ledna 2020. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.